II. kerületi Önkormányzat - Ügyfélszolgálati Iroda

1023 Budapest, Margit u. 2-4. fszt. | +36-1-346-5600 | http://www.masodikkerulet.hu
Desktop

A II. kerületi önkormányzat 2019. július 2-án a Margit körút és a Margit utca sarkán megnyíló központi ügyfélszolgálatán (az anyakönyvi, a parkolási és az adóügyeken kívül) egyablakos rendszerben fogadják az ügyeiket intézőket a széles körű ismerettel rendelkező generalista és szakügyintéző munkatársak.

A központi ügyfélszolgálaton foglalkoznak 2019. július 2. után többek között a szociális, igazgatási, hatósági, vagyonhasznosítási, építési, településkép-védelmi, településrendezési, környezetvédelmi, műszaki, nevelési, oktatási, intézményfenntartási valamint a városrendészeti ügyekkel, vagy a társasházak törvényességi felügyeletével is.

Változatlan helyszínen az alábbi ügyek intézése:

Önkormányzati hatáskörbe tartozó ügytípusok

Nyitvatartás:

2019. július 1. és 14. között:

  • Hétfő: 13.30–18.00
  • Szerda: 8.00–16.30
  • Péntek: 8.00–11.30

2019. július 15-étől:

  • Hétfő: 8.00–17.00
  • Kedd: 8.00–16.00
  • Szerda: 8.00–18.00
  • Csütörtök: 8.00–16.00
  • Péntek: 8.00–13.00

Ebédszünet: 12-13 óra között (péntek kivételével).

További információk:

Parkolás:utcán fizetős

Kapcsolat:

Kapcsolattartó:Tarapcsákné Polák Valéria vezető
Telefon:+36-1-346-5600
Email:ugyfelszolgalat@masodikkerulet.hu
Honlap:http://www.masodikkerulet.hu
Facebook:https://www.facebook.com/budapest2
A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil

Az ittlakunk.hu oldalain megjelenő információk, adatok tájékoztató jellegűek. Az esetleges hibákért, hiányosságokért az oldal üzemeltetője nem vállal felelősséget.